ست کردن متفاوت کاپشن و شلوار مردانه

لباس پوشیدن در فصل‌های سرد پاییز و زمستان آداب و اصول خاص خودش را دارد. برای مثال شلوارهایی که برای زمستان برای مردان مناسب است، شلوار لی، جین و شلوار کتان هستند. ست‌کردن کاپشن و شلوار مردانه با این نوع جنس‌ها استایل بسیار زیبا و جذابی را برای آقایان به وجود می‌آورد.

جلیقه‌های کاپشنی
جلیقه‌های کاپشنی

کاپشن بلند کلاه دار : برای اینکه یک استایل زیبا و شیک مردانه را در روزهای سرد داشته باشید ست کردن کاپشن و شلوار مردانه گزینه بسیار مناسبی است. استفاده از یک پیراهن چهارخانه قرمز یا آبی پشمی یا یک پلیور به رنگ کرم در زیر کاپشن بلند با شلوار جین آبی یا کتان به رنگ قهوه‌ای و همچنین کت قهوه‌ای استایل بی‌نظیر و جذابی برای برای شما بوجود می‌آورد.

شلوار جین تیره
شلوار جین تیره

شلوار جین تیره : برای این‌که در فصل‌های سرد سال گرمای بیشتری را احساس کنید رنگ‌های تیره را برای پوشش خود در نظر بگیرید. شلوار جین مشکی، کاپشن مشکی، نیم کت مشکی به همراه ست پیراهن با پلیور به هر رنگی، یک ترکیب مناسب و شیک برای یک تیپ مردانه است که زمستانی گرم را برای شما به همراه می‌آورد.

کاپشن بلند کلاه دار
کاپشن بلند کلاه دار

جلیقه‌های کاپشنی : از جمله لباس‌های مناسب برای آقایان در فصل زمستان جلیقه و ژاکت را می‌توان نام برد. ست کردن کاپشن و شلوار مردانه با این جلیقه‌ها ظاهری زیبا به افراد می‌بخشد و مد آن هرگز از بین نمی‌رود. این نوع جلیقه‌ها را می‌توانید با شلوار لی یا کتان ست کنید.

طرح و رنگ استایل

از جمله نکاتی که باید در هنگام انتخاب یک استایل و تیپ زمستانی در نظر بگیرید طرح و رنگ لباس است. برای ایجاد یک استایل بی‌نظیر ترکیب طرح و رنگ لباس‌ها باید با یکدیگر جور در بیاید. برای نمونه در هنگام استفاده از لباسی با رنگ سورمه‌ای از پوشیدن لباس مشکی به همراه آن اجتناب کنید.

بجای استفاده از رنگ مشکی می‌توانید رنگ‌های بژ و سفید را برای استایل خود بکار ببرید. یا از رنگ‌هایی مانند صورتی و آبی ملایم استفاده کنید. در کل ترکیب رنگ و طرح لباس در ایجاد یک استایل زیبا و شیک و ست کاپشن و شلوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.