زمستان زیر پالتو چی بپوشیم تا خاص تر بشیم ؟

از بلوزهای یقه اسکی و یقه بلند برای زیر پالتو استفاده کنید
از بلوزهای یقه اسکی و یقه بلند برای زیر پالتو استفاده کنید

پالتو از پرطرفدارترین لباس ها در فصول سرد سال است. امروزه بیشتر به صورت جلو باز هستند؛ بنابراین باید لباس مناسبی زیر آن بپوشیم. علاوه بر جنس و مدل باید به رنگ آن توجه کنید. باید لباس زیر پالتو را با رنگ و طرح پالتو ست کنیم و بر آن اساس انتخاب کنیم.

نکته ای که باید نوجه کنید این است که هرگز با پالتوهای تنگ لباس ضخیم نپوشید که نتوانید دست های خود را تکان بدهید. در هر صورت باید در آن لباس راحت باشید.

پلیورها را با خیال راحت در زیر پالتو بپوشید
پلیورها را با خیال راحت در زیر پالتو بپوشید

هودی : یکی از لباس های پرکاربرد در فصل پاییز و زمستان هودی است. می توانید با خیال راحت هودی را زیر پالتو بپوشید. باید رنگ آن را متناسب با رنگ پالتو خود انتخاب کنید. حتی می توانید از همرنگ پالتو و یا کمی تیره تر و روشن تر استفاده کنید. با پالتو مشکی می توانید از هر رنگی استفاده کنید.

دورس : دورس شباهت زیادی با هودی دارد. تنها تفاوت آن این است که هودی کلاه دارد اما دورس ندارد. دورس یکی از انتخاب های مناسب برای زیر پالتو می باشد.

دامن یک انتخاب مناسب برای پالتو می باشد
دامن یک انتخاب مناسب برای پالتو می باشد

گپ : استفاده از گپ های بافتنی در زیر پالتو یکی از انتخاب های صحیح می باشد. می توانید از گپ های کوتاه و یا بلند استفاده کنید. فقط نکته ای که باید دقت کنید این است که گپ ها نباید از پالتوی شما بلندتر باشند و بیرون زده باشند.

یقه اسکی : استفاده از لباس های یقه اسکی و یقه بلند، گزینه ای مناسب برای لباس های زیر پالتو می باشد. شما می توانید آن ها را از هر جنسی به راحتی در زیر پالتو خود بپوشید.